اعلام آمادگی ارتش برای همکاری با وزارت بهداشت در مقابله با کرونا

مطالب مربوط

اعلام آمادگی ارتش برای همکاری با وزارت بهداشت در مقابله با کرونا

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش با حضور در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با سعید نمکی دیدار و در خصوص آمادگی ارتش برای مقابله با ویروس کرونا و همکاری در این خصوص گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، در پی شیوع ویروس کرونا در کشور، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش، بعد از ظهر امروز با حضور در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با سعید نمکی دیدار و گفت و گو کرد.

رئیس ستاد ارتش در این دیدار با تاکید بر آمادگی ارتش برای همکاری همه جانبه با وزارت بهداشت گفت: با دستور فرمانده محترم کل ارتش و برابر هماهنگی با وزارت بهداشت، تعدادی از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تهران و شهرستان‌ها با حضور کادر درمانی اعم از پایور و وظیفه برای امداد رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا تجهیز شده و آماده خدمات رسانی است.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه پدافند زیستی در ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: مجموعه بهداشت و درمان ارتش اعم از دانشگاه علوم پزشکی و معاونت‌های بهداشت و درمان نیروهای چهارگانه ارتش آمادگی لازم برای همکاری با ستاد ملی مبارزه با کرونا را دارند و ارتش همچنان که در عمل اثبات کرده است همواره خود را فدایی ملت شریف ایران می‌داند و در مقابله با کرونا نیز، با تمام وجود در خدمت هموطنان عزیز خواهد بود.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش تصریح کرد: برابر اعلام نیاز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمادگی داریم از ظرفیت‌های موجود در ارتش جمهوری اسلامی ایران، برای کمک به رفع آلودگی و همچنین آموزش در سطح کلان، با وزارت بهداشت همکاری کنیم.


تاریخ ارسال: چهار شنبه 6 اسفند 1398 ساعت: 12:42 |تعداد بازدید : 98 نویسنده :

دیدگاههای این مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: